Con i nostri cookie, vorremmo offrirti la migliore esperienza di shopping possibile, con tutto ciò che ne consegue. Questo include, ad esempio, offerte adatte, annunci personalizzati e il salvataggio delle preferenze. Se per te va bene, acconsenti semplicemente all'uso dei cookie per preferenze, statistiche e marketing cliccando su 'Va bene!' (show all). Il consenso può essere revocato in qualsiasi momento tramite le impostazioni dei cookie (qui)
Con capsula a condensatore polarizzata permanentemente
Clip da aggancio integrata a collo di cigno
Filtro antivento in schiuma con sistema di bloccaggio in posizione
Capsule microfoniche intercambiabili con diverse figure polari disponibili opzionalmente (RPM108 - figura polare cardioide, RPM110 - figura supercardioide) (non incluse nella fornitura)
Spina TQG a 4 poli per il collegamento diretto ai bodypack
Per il funzionamento su console di mixaggio con alimentazione phantom, è necessario dotarsi dello Shure RPM626 (art. 149174 - non incluso nella fornitura)
Devi effettuare il login per poter lasciare una recensione.
IMPORTANTE: Per evitare di inserire informazioni per sentito dire, non complete o sbagliate, permettiamo di dare un giudizio delle attrezzature solo ai nostri clienti che hanno comprato la merce direttamente da noi.
Dopo il Login trovi nella tua area cliente troverete sotto la sezione "Giudica i prodotti" tutti gli articoli ai quali potrete dare un giudizio
Sfortunatamente si è verificato un errore, La preghiamo di riprovare più tardi.
K
Good for micing woodwind and brass instruments, but doesn't do well on loud stages
Kambotron 14.08.2021
I tried micing my bagpipe with this for live shows for a bit and the sound is very good.
The issue is, I play in a metal band and the loud stage volume was just a bit too much for this mic to handle. On small stages I had to stand near the drummer, and the cymbals bleeding into the mic was an issue.
I'm still going to rate this high, since the issues were in my particular use case and not a general problem. If you play jazz or classical music and you want a bit more freedom to move, this is great paired with a shure wireless (as opposed to standing in one specific place, so you get picked properly up by the mic on a stand)
Sfortunatamente si è verificato un errore, La preghiamo di riprovare più tardi.
M
Excellent Mic
Matt6153 22.10.2014
I have 3 of these microphones and use them either with a TQG-XLR converter or with the Line6 XD-V55 wireless systems to mic up soprano saxophone and diatonic accordion on stage.
The sound quality is perfect for my needs, it is bright (cuts through) and it picks up the whole range of my instruments (including the lower bass frequencies from the accordion).
The mics are very directional and feedback is minimal, even when the stage sound is very loud (with full drum kit and monitors); a high frequency occasionally feeds when you get too near to a monitor (similar to the AKG clip on series which I used before), but an engineer can easily trap it if it becomes a problem.
My only issue is that the cable is a little flimsy and it could be longer... it would be easy to damage if you trod on it by mistake. This is a shame as the mic / chassis itself seems very durable and the clip is strong. I normally use the included cable tidy to shorten it as much as possible, then clip it into a tougher cable before it hits the floor.
Sfortunatamente si è verificato un errore, La preghiamo di riprovare più tardi.
k
Quality Mics
klonmik 18.09.2019
i have heard so much about it and its true after all ...test it with a friend's transmitter and sound fantastic...i hope with my new BLX14 S8 ,i just order, will sound as good as the other I've tried from my pal...Thanks again Thomann.de ...i will suggested to all people are intresting for mics and odther stuff..like cases, horns, and more...
Sfortunatamente si è verificato un errore, La preghiamo di riprovare più tardi.
J
Micro Shure WB98 pour saxophone
Jean-BaptisteB 23.05.2011
Etant saxophoniste professionnel, je cherchai le meilleur compromis entre solidité, sonorité et prix.
Le son est très neutre, la pince est très bien conçue, et la dynamique au rendez-vous.
Le micro ne larsen vraiment qu'à condition de se coller au retour, ce qui est vraiment appréciable dans des conditions difficiles de concert.
il ne reprend que très peu les sons environnants.
Il est préférable de ne pas l'axer parfaitement sur le pavillon, et de ne pas trop l'incliner vers le pavillon afin d'obtenir un son homogène sur toute la tessiture du saxophone.
Parfait!!