Con i nostri cookie, vorremmo offrirti la migliore esperienza di shopping possibile, con tutto ciò che ne consegue. Questo include, ad esempio, offerte adatte, annunci personalizzati e il salvataggio delle preferenze. Se per te va bene, acconsenti semplicemente all'uso dei cookie per preferenze, statistiche e marketing cliccando su 'Va bene!' (show all). Il consenso può essere revocato in qualsiasi momento tramite le impostazioni dei cookie (qui)
Devi effettuare il login per poter lasciare una recensione.
IMPORTANTE: Per evitare di inserire informazioni per sentito dire, non complete o sbagliate, permettiamo di dare un giudizio delle attrezzature solo ai nostri clienti che hanno comprato la merce direttamente da noi.
Dopo il Login trovi nella tua area cliente troverete sotto la sezione "Giudica i prodotti" tutti gli articoli ai quali potrete dare un giudizio
Ottimo per non avere avanzi di cavo a penzoloni o da arrotolare perché troppo lungo come quello in dotazione con 215, 425, 535 a parte 846 che lo fornisce insieme a quello lungo... Direi che però è un po troppo costoso!
I bought the ears because I though: "If the cable breaks, I just buy another one for 10-20 bucks. So I pay more money now, but eventually I will benefit".
I did not do my research. And boy was I wrong. The cable is too expensive, almost a rip-off. After exactly 3 years the cable is broken again. I think I almost payed 200 euros for 6 year use of the SE215's. The funny thing is that every time it breaks, it breaks by the hardened plastic area near the ears itself (the part that bends behind the ears). This happened to me twice now! The effect is that one of the two ears starts to sound soft, the audio starts cutting out, their is noise on it etc.
I do love the SE215 itself, great audio. But the whole concept misses it's purpose. Why have a replaceable cable, when there is no advantage? I might aswel pay an extra 30 and have brand new SE215's.
Sfortunatamente si è verificato un errore, La preghiamo di riprovare più tardi.
A
Fine....for the short length of time they work
Anonimo 08.08.2016
You like me are this far and probably stuck forking out to replace your old broken cable. And like me you are giving the business to Thomann with their fantastic 3 year guarantee as you KNOW they will stop working far too soon. Well 8 months after purchasing, after they exhibited problems after only 6 months I've just tried to return under warranty. And guess what? It's not covered as it's a "wear and tear" item. Sigh. At a premium price for such a simple cable 6 months isn't good enough. Here's to the future and wireless earbuds with proper battery life so we can escape this racket...