Purtroppo si è verificato un errore, ti preghiamo di riprovare più tardi.
HG
Brauchbar
gute Alternative zum Holzblatt
0
0
Segnala un abuso
Purtroppo si è verificato un errore, ti preghiamo di riprovare più tardi.
K
Hyvä barskan kieli
Olen ollut erittäin skeptinen synteettisten reedien suhteen kunnes kokeilin legereä. Sen uudet kielen toimivat kuin aidot, responsiivisuus on erinomainen ja mitä parasta kestävät merkittävästi pidempäään. Vahvuuden kanssa saa olla tarkkana. Kiksahtelua et saa millään aikaan... Suosittelen !
0
0
Segnala un abuso
Purtroppo si è verificato un errore, ti preghiamo di riprovare più tardi.
MB
Agréablement surpris
Super son, assez puissant.
Avec le baryton c'est difficile d'avoir une anche qui soit top du grave à l'aigu. Un peu forte pour sortir le plus grave mais peut-être une question d'habitude à acquérir.
En tout cas dans les medium et l'aigu, aucun sifflement (et ça c'est pas mal) et un son vraiment pêchu.
Pour envoyer du gros en section c'est vraiment bien.
++
Avec le baryton c'est difficile d'avoir une anche qui soit top du grave à l'aigu. Un peu forte pour sortir le plus grave mais peut-être une question d'habitude à acquérir.
En tout cas dans les medium et l'aigu, aucun sifflement (et ça c'est pas mal) et un son vraiment pêchu.
Pour envoyer du gros en section c'est vraiment bien.
++
0
0
Segnala un abuso